OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brilliant People hjälper företag på den svenska marknaden med tjänster inom bemanning, rekrytering och outsourcing av försäljnings, support och serviceuppdrag. Våra värderingar präglas av öppenhet, gemenskap och en vilja att alltid skapa ett extraordinärt värde för våra kunder och konsulter.
Vill du ha en kundserviceroll med stort fokus på administration, sociala medier och kundtjänstärenden?
Har du ett brinnande intresse för människor och skulle beskriva dig som energisk, positiv och har som vana att ge bra och effektiv service? Har du grafisk kompetens? Har du känsla för bild och form? Då är den här tjänsten något för dig.
I rollen som kundservicemedarbetare på Sverigetaxi kommer du i första hand att hantera inkommande kundärenden över telefon och webb samt tillhörande administrativa uppgifter.
Svara mot kund- och kvalitetsmål samt logga ärenden i Sverigetaxis olika system.
En mycket spännande del i rollen är att du också kommer att få vara en viktig kugge i Sverigetaxis satsning på sociala medier.
Vi ser att du är duktig på grafik och stimuleras av att skapa annonsmaterial samtidigt som du har en känsla för design.
Du kommer att till viss del få arbeta med att hjälpa till med utformningen av original till annonser, mässmaterial och mycket mer. Vi ser därför att du troligtvis har en bakgrund i grafik och design eller har en hög kompetens inom området.
Du utgår från huvudkontoret i Häggvik, Sollentuna och arbetstiderna är Måndag - Fredag 08:00 - 16:30.
Som kundservicemedarbetare på Sverigetaxi erbjuds du:
- Ljusa och fräscha lokaler med vacker utsikt i Häggvik, Sollentuna.
- En bred kundserviceroll där du får jobba med varierande arbetsuppgifter.
- En familjär och härlig sammanhållning i ett team bestående av 5 personer.
- Marknadsmässig fast lön.
- Friskvårdsbidrag om 2000kr.
- Halvdag före röd dag och möjlighet till flex.
- Företagshälsovård.
- Anställning hos ett stort välrenommerat svenskt bolag.
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du:
- Har en god datorvana och hanterar Office-paketet med lättsamhet.
- Har erfarenhet av arbete i en serviceroll och förstår vikten av att ge effektiv och god service.
- Har en stark kommunikativ förmåga och klarar av att hantera olika typer av människor.
- Har en grafisk utbildning eller motsvarande hög kompetens inom området.
- Är en problemlösare av rang som samtidigt besitter en hög stressnivå.
- Är flytande i svenska språket i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Det är även meriterande om du:
- Har jobbat i en liknande kundserviceroll tidigare.
- Är flerspråkig.
- Är oerhört aktiv på sociala medier, du kanske exempelvis bloggar aktivt.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser som sagt att du är en person med positiv inställning som tycker om service och sporras av utmaningar och tror att det mesta går att lösa med rätt attityd och lite eftertanke. För att trivas i rollen tror vi även att du är utåtriktad i din kontakt med kunder, är ödmjuk och alltid lyssnar på kundens behov. Känner du igen dig i detta tror vi att du kommer trivas i rollen hos Sverigetaxi.
Rekryteringsprocessen hanteras av Brilliant People och du blir anställd direkt av Sverigetaxi.
Vi söker 1 person och rollen ska tillsättas omgående.
Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande!
Har du frågor kring tjänsten?
Kontaktperson:
Brilliant People
Joakim Westin, Operativ Chef
070080880, joakim.westin@brilliantpeople.se