OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International är en global branschledande leverantör av konsulttjänster och Business Process Outsourcing till fordonsindustrin med över 6000 medarbetare. I Norden är vi stolta över vårt team bestående av drygt 140 experter som levererar mätbara resultat med hög kvalitet. MSXI investerar kraftfullt inom digitalisering för att öka vårt försprång som den ledande aktören i att supportera fordonsindustrin i en föränderlig tid. Tack vare vårt fokus på utveckling och kvalitet, växer vi snabbt och har de flesta biltillverkarna som kunder. Ett exempel är Volvo Car Corporation som tilldelat oss utmärkelsen Volvo Quality Excellence (VQE) för vårt arbete som leverantör.
MSX International söker nu kundservicemedarbetare till vår kund i Göteborgsområdet. I rollen som kundservicemedarbetare handlägger du dagligen ärenden i ett ärendehanteringssystem där dator och telefon är dina främsta arbetsredskap. Du kommer jobba mot något av våra nordiska länder då danska eller finska är ett krav.
Tjänsten som kundservicemedarbetare passar dig som är van vid att hantera ärenden via telefon och mejl och som brinner för att ge förstklassig service.
Arbetsuppgifter:
• Svara professionellt på kundernas frågor via email, chat och telefon.
• Säkerställa svar/lösning på kundernas frågor/klagomål kring bilägarskapet.
• Samarbeta med återförsäljarna för klargörande i olika specifika ärenden.
• Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas i kundkontaktcentret.
• Logga och bearbeta data i Volvos CRM system.
Omfattning och Arbetsplats:
Placering i Göteborg. Anställning sker hos oss på MSX International. Vi erbjuder en 100% tjänst förlagd måndag – lördag efter schema.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en duktig problemlösare samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Som person är du resultatdriven, en teamplayer samt har hög integritet. Då du kommer att ha mycket externa kontakter ser vi även att du är duktig på att kommunicera. Tjänsten passar dig som har erfarenhet från arbete med administration och kundservice alternativt erfarenhet inom fordonsbranschen. Vi ser också att du talar och skriver danska eller finska samt engelska obehindrat samt har goda IT kunskaper.
Vi erbjuder:
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. För rätt person är detta en unik möjlighet kunna påverka resultatet för märket och återförsäljarnätet.
I rollen kommer du också att vara en viktig del i ett dynamiskt, kunnigt och dedikerat team såväl hos kund som hos MSX. MSX har kollektivavtal samt erbjuder friskvårdsbidrag.
Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag via vårt ansökningssystem med registrerat CV samt personligt brev. Vi tar inte emot ansökningar via andra sidor eller via mejl. Alla ansökningar behandlas löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér