Kundservicemedarbetare med fokus på mailhantering, 2-3 månader

Kundservicemedarbetare med fokus på mailhantering, 2-3 månader

Arbetsbeskrivning

Vi rekryterar nu en medarbetare till ett administrativt uppdrag. Du kommer att arbeta hos vår kund som har kontor i Liljeholmen.

Arbetsbeskrivning
Detta är ett kortare uppdrag på 2-3 månader, med möjlighet till förlängning. Som administratör hos vår kund kommer du att arbeta med att hantera och besvara enklare ärenden i ett ärendehanteringssystem. 

Bakgrund
Du motiveras av att vara dina kollegor behjälplig och har inga problem med att ta tag i saker när det dyker upp något som behöver göras. Vi söker dig som är adminstrativt lagd, lättlärd och prestigelös. Du är även metodisk och arbetsam samt har en god datorvana.  

Vi söker dig som: Är flexibel och noggrann
Förstår vikten av att hantera dina administrativa uppgifter korrekt och effektivt
Är prestigelös, samarbetsvillig och villig att ta dig an uppgifter där behovet är som störst
Slutförd gymnasial utbildning
Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift 
God dator och systemvana

Övrig information
Mer information om kunden ges vid intervjutillfälle. Tillträde för tjänsten är omgående och behovet för denna tjänst är under några månader, med möjlighet till förlängning.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Eriksson på sofie.eriksson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi. 
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Liknande jobb


26 november 2024

Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024