OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Vår kund i Växjö utökar sin kundtjänst och vi söker nu dig som med stort engagemang och stor servicekänsla tar dig an en ny utmaning. Arbetsuppgifterna består främst av att ta emot inkommande ärenden via mail och telefon och vara kundens första kontakt med företaget. I rollen ingår även administrativt arbete. Uppdragen löper på heltid och förväntas starta omgående.
Din profil
Du som söker trivs i en miljö där det är full fart och mycket att göra. Din arbetsmoral är hög och du har inställningen att ingenting är omöjligt. Du har alltid kunden i fokus och ett professionellt bemötande. Du trivs med att ta ansvar och är lyhörd inför din omgivning. Arbetet ställer även krav på struktur och noggrannhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice i någon form. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!