OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service, är kundorienterad och vill vara en del av ett snabbväxande bolag inom finansbranschen? Har du goda kunskaper i norska språket och därmed kan hantera norska kunder? Ta då chansen att söka tjänsten som Customer Service Specialist mot norska kunder!
Du kommer att tillhöra ett sammansvetsat team som tillsammans har många gemensamma aktiviteter. Vidare spelar du en stor roll i bolagets framgång och får vara med och påverka på riktigt.
Om företaget
Företaget är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder finansiella lösningar och tjänster för privatpersoner och företag i större delen av Norden och övriga Europa. En snabbt växande aktör på finansmarknaden som vet hur lönsam tillväxt skapas.
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på avdelningen Consumer Finance och tillhöra ett team på fem personer. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
• Kundkontakt via telefon och mail
• Hantera inkommande ärenden från befintliga samt nya kunder
• Besvara frågor kring lån, krediter och sparkonton för privatpersoner.
Profil
Vi söker dig som:
• Är serviceinriktad och drivs av att göra kunder nöjda
• Är flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Är noggrann och en problemlösare
• Har god datorvana
• Behärskar svenska flytande i tal och skrift
• Besitter goda kunskaper i norska och engelska
• Har en gymnasieexamen
Plats: Stockholm
Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse.
Denna rekrytering hanteras av AMGA part of Barona. Vi är ett bolag med expertis inom kundservice, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-03-29, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se