OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Landshypotek Bank är en liten bank med en stor uppgift och där medarbetarna är avgörande för vår framgång. Landshypotek Bank utgörs av cirka 190 engagerade medarbetare på 19 kontor som tillsammans bidrar till ett rikare liv i hela landet. Sedan 1836 har vi finansierat satsningar inom jord- och skogsbruk och för företagande på landsbygden. Idag erbjuder vi också bolån till ägare av villa/fritidshus samt sparande för alla vars hjärtan klappar för en levande landsbygd. Genom vår litenhet har vi den unika möjligheten att vara snabbfotade.
Är DU redo för en utmaning? Är du nyfiken, lättlärd och vill arbeta deltid på en härlig arbetsplats där just du får vara med och bidra till en personlig service och nöjda kunder? Då är det hit du ska vända dig. Workz letar nu efter nya stjärnskott för att fullständiggöra kundserviceteamet på Landshypotek Bank.
OM TJÄNSTEN
Vi bygger upp en personalpool till Landshypoteks kundservice och söker nu dig som vill vara en del av denna. Tanken med bemanningen är att ge en flexibilitet i produktionen och säkerställa en exceptionell service till kund i alla lägen. Tjänsten är deltid med initialt två halvdagspass i veckan.
Din främsta kundkontakt kommer ske via inkommande telefonsamtal, där du individuellt och genuint hjälper till och förstår vikten av att bemöta kunden utifrån dennes förutsättning och behov. Kundservicen på Landshypotek är ett sammansvetsat gäng och lever värderingarna dagligen - Kunddriv, Glädje, Handlingskraft, Tillsammans – i både externa och interna sammanhang. Utöver telefon är även datorn ett dagligt verktyg, för ärenden som kommer in via meddelande i internetbanken, chatt och mail, samt för tillhörande administration.
VI SÖKER DIG SOM
För att lyckas i rollen ser vi dig som en högt serviceinriktad person med god kommunikationsförmåga där du på ett inkännande sätt ser varje unik kund och hittar bästa lösningen utifrån det. Du behöver ha ett strukturerat arbetssätt och med lätthet kunna anpassa dig utefter vad som behöver göras och prioriteras. Du ser positivt på samarbete och vill leverera bästa tänkbara hjälp till kund likväl som till kollegor. Då det i denna roll emellanåt blir mycket att göra på en gång, ser vi stresstålighet som essentiellt.
KVALIFIKATIONER
• Gymnasieutbildning
• Obehindrat behärskar svenska i tal och skrift
• Har en god datorvana
Meriterande med erfarenhet, utbildning alternativt intresse för ekonomi, likaså intresse för jord och skog då det är inom denna bransch större delen av Landshypotek Banks kunder befinner sig. Innehar du Swedseclicens är detta fördelaktigt, men det är inget krav för tjänsten.
PRAKTISK INFORMATION
Start: September/Oktober
Omfattning: Deltid/timanställning, med preliminärt två halvdags pass i veckan
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Landshypoteks kontor på Vasavägen 5, Linköping
Arbetstider: Schema kan förläggas vardagar mellan 08:00-17:00
Ansökan: Första steget i processen efter ansökan är att genomföra vårt test.
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
KONTAKT
Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se, observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic