OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sonat har förmånen att bidra med sin kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser i världsklass. Om du vill arbeta med kundservice inom hälsa och kosttillskott är det här jobbet för dig!
Som kundservicemedarbetare ingår du i ett hjälpsamt team med kompetens och energi för att skapa en riktigt bra kundupplevelse. Du hanterar kundens frågor som berör hela köp- och leveransprocessen för köp online. Du hanterar även frågor kring event, förmåner och sortiment. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.
Kvalifikationer
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av arbete med kundservice eller administration
Meriterande
- Talar och skriver flytande på norska, finska, danska eller tyska.
- Erfarenhet eller kunskap inom hälsa och/eller kosttillskott
- Erfarenhet av arbete med hjälp av systemstöd
Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du har en positiv inställning, hög arbetsmoral, är kommunikativ och är bra på att samarbeta samt skapa goda relationer. Ditt lösningsorienterade och noggranna förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.
Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.
Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.
Anställningsform
Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning
Start
1 juni
Placering
Fabriksgatan 24, Örebro
Arbetstider
Varierande arbetstider inom kundservice öppettider vardagar och helgdagar kl.08-22
Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på 070-643 35 81.