OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en vikarie till vår kundserviceavdelning. Kundservice huvudsakliga uppgift är att registrera glasorder från optiker samt svara på kundförfrågningar. Order kommer in via telefon, fax och EDI. Din utmaning: Består bl. a av att skapa goda och långsiktiga relationer till våra kunder, vara dem behjälplig med orderregistrering, telefonsupport, produktinformation, leveransbevakning mm. Det krävs att du kan arbeta självständigt och såväl i grupp. Din profil: För att du ska lyckas och trivas i ditt arbete är det viktigt att du har en starkt utvecklad känsla för service. Du är noggrann, målinriktad och har ordningssinne samt tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du trivs med att ha kontakt med kunder och ser hellre möjligheter än problem. Det är viktigt att du tycker om att arbeta i ett högt tempo för att kunden alltid ska känna sig vänligt och professionellt bemött. Att alltid hålla vad vi lovar är ett nyckelbegrepp i kundarbetet. Din bakgrund: Vi vill att du har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och ordermottagning. Givetvis är du van att använda dator i ditt dagliga arbete och har lätt för att ta till dig nya applikationer. Erfarenhet av optikbranschen är meriterande. Kompetenskrav: Gymnasiekompetens Tidigare erfarenhet av kundservice arbete Kunskap i Officepaketet. God svenska i tal och skrift.