OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder Rekrytering, Personaluthyrning, Personbedömning och övriga HR-tjänster inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och ca 100 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
För kommande uppdrag söker vi dig som pratar och skriver obehindrat i norska och/eller danska och som trivs med att jobba inom kundservice och administration. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att ta emot och besvara inkommande ärenden via mail och telefon samt administrativa uppgifter. Omfattning och arbetstider kan komma att variera beroende på uppdragsgivare.
Din profil
Du som söker har mycket god kunskap i norska och/eller danska. Din arbetsmoral är hög och du har inställningen att ingenting är omöjligt. Du har alltid kunden i fokus och ett proffessionellt bemötande. Du trivs med att ta ansvar och är lyhörd inför din omgivning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice i någon form. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Officepaketet obehindrat.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!