OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. [ För kunds räkning söker vi[en kundtjänstmedarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som kundservicemedarbetare har du många utåtriktade kontakter. Du arbetar både gentemot kunder samt gentemot kollegor internt på företaget. Du arbetar med att ta emot och administrera kundernas order. Kontakt med transportörer, hantering av avvikelser samt avstämningar gentemot fakturor ingår också i ditt arbete. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt har telefonvana. Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det en fördel. Svenska, engelska och norska behärskar du utan problem. Tjänsten startar omgående. Vi ser gärna att du skickar din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37