OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bolaget
Kebomed är ett europeiskt bolag som marknadsför och distribuerar medicinteknisk utrustning till sjukvårdsinrättningar. Idag är de verksamma i 10 länder i Europa med huvudkontor i Köpenhamn. Bolaget erbjuder en produktportfölj som har ett brett utbud av kirurgisk utrustning, implantat och apparater. Kebomeds produktspecialister är specialiserade inom respektive område för att på bästa sätt kunna erbjuda kompetent rådgivning. Kebomeds medarbetare arbetar utifrån gemensamma värderingar gällande ansvar, engagemang, professionalism och trovärdighet.
Om tjänsten
Du erbjuds ett arbete med utvecklingsmöjligheter där du får vara med och göra skillnad. I Sverige arbetar idag totalt 9 personer och i rollen som kundservicemedarbetare med miljö- och kvalitetsansvar kommer du att ingå i ett team av 3 personer. På Kebomed kommer du att bli en del av ett engagerat, prestigelöst och drivet team i en positiv arbetsmiljö. I rollen kommer du bland annat att arbeta med att sprida kunskap, förståelse och engagemang kring miljö- och kvalitetsfrågor samt med administration inom dessa områden.
Exempel på arbetsuppgifter
- Ordermottagning och orderläggning
- Kundtjänst via telefon och mejl
- Driva frågor om miljö och kvalitet
- Administrativt arbete inom upphandling
Om dig
För att du ska trivas i rollen tror vi att du är en flexibel person som kan arbeta självständigt med dina uppgifter och tar ett proaktivt ansvar för att lösa dem. Du drivs av att jobba med förbättringsarbete och har ett intresse för frågor inom miljö och kvalitet. Vidare är du en serviceinriktad person som förstår värdet av kontinuerlig och nära kommunikation och bidrar aktivt till att göra ditt team bättre. Du har förmågan att strukturera upp dina arbetsuppgifter utefter vad verksamheten behöver. För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du
- Har tidigare erfarenhet av arbete i liknande roll
- Är flytande i svenska tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska
- Besitter eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Har systemvana eller ett tekniskt intresse
Meriterande
- Tidigare erfarenhet från läkemedels- eller medtechbranschen
Arbetstider, tillträde och omfattning
Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Detta är en direktrekrytering där du anställs direkt hos Kebomed. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Bolaget sitter i lokaler i Upplands Väsby.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Isabell Åhlin på isabell.ahlin@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445