OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi nu nya medarbetare med teknisk profil till vårt Östersundskontor och first line support. -Är du pigg, driven och energisk – och dessutom en fena på service – så kan det vara dig vi söker.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god service via telefon och mail. Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Arbetstiden är schemalagd dagtid, kvällar samt helger.
Om dig:
Vi ser att du som söker:
Är målinriktad och vill utvecklas.
Har lätt för att få kontakt med människor.
Självgående
Kan och vill arbeta i grupp.
Har gymnasial utbildning
Talar flytande svenska och god engelska.
Meriterande men ej krav:
Talar och skriver Finska
Har god teknisk kunskap
Vad erbjuder H1?
En behovsanställning med goda möjligheter till förlängning
Moderna och luftiga lokaler.
Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
Möjlighet att jobba dag, kväll och helg.
H1 Communication AB är en lokal svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM området. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk support samt Växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contactcenterbranschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant. Genom dessa tre områden skapar vi värden åt våra uppdragsgivare i form av ökad tillväxt, kostnadsreduktion samt en hög jämn kvalitet.
Skicka in din ansökan idag och bli en av oss, rekrytering sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen