Kundservicemedarbetare med tekniskt intresse till Loomis Pay

Kundservicemedarbetare med tekniskt intresse till Loomis Pay

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet av service och teknisk kunskap, och som tycker att kundkontakter och administrativa arbetsuppgifter lockar. Ansök redan idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Loomis Sverige AB är marknadsledande inom kontanthantering och digitala betallösningar i Sverige med bland annat värdetransporter och uppräkningstjänster. På Loomis huvudkontor arbetar du med cirka 60 kollegor. Pendeltåget stannar precis utanför entrén och pendlingsmöjligheter till både Stockholm och Uppsala med omnejd är mycket goda. I de ljusa nyrenoverade lokalerna råder en trivsam, social och välkomnande atmosfär. Internt finns ett välutrustat gym, trivsamma gemensamma ytor och det anordnas olika aktiviteter så som afterwork’s och andra gemensamma tillställningar.

Detta är ett konsultuppdrag via Academic Work med en visstidsanställning på 6 månader. Därefter finns mycket goda möjligheter till förlängning förutsatt att båda parterna är nöjda med samarbetet.

Du erbjuds
- En långsiktig heltidstjänst
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera ärenden från företagskunder främst via telefon- och mejlkontakter men även chatt.
* Hjälpa kunder med frågor gällande avtal, beställningar, fakturor, felanmälningar, pris- och transportfrågor etc.
* Vara behjälplig med avtalshantering och manuell fakturering för både större och mindre företagskunder.
* Hjälpa säljavdelningen med att lägga upp nya kunder i systemet och utöka, reducera och säga upp avtal.


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av service
- Har tekniska kunskaper eller stort intresse för teknisk support
- Har arbetat med telefon som närmaste arbetsverktyg
- Talar och skriver flytande svenska då kommunikationen med kunderna kommer att ske på svenska

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med tekniska frågor
- Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter sedan tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Loomis finns på 13 orter med 900 medarbetare och omsätter ca 900 MSEK. Loomis Sverige AB ingår i Loomis AB som är ett av världens ledande bolag inom kontanthantering. Loomis AB är ett internationellt företag med huvudkontor i Stockholm och över 400 platskontor i Europa och USA, med en omsättning på ca 17 miljarder SEK och drygt 21 000 medarbetare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 augusti 2024
  • Ansök senast: 14 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024