Kundservicemedarbetare mot eftermarkaden till globalt företag i Eskilstuna!

Arbetsbeskrivning

Presentation

Har du tidigare erfarenhet av kundservice, erfarenhet av industri och god förmåga att arbeta i olika datasystem? Då kan det vara dig vi söker! Uppdraget är ett konsultuppdrag och förväntas starta omgående och pågå till och med 31/8. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, du är därför välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

I tjänsten ingår det att via telefon och mail ge teknisk support till företagets återförsäljare gällande reservdelar samt att hitta alternativa lösningar för restnoterade delar. Du följer även upp och utvärderar orderlistor och hjälper/instruerar återförsäljare i de system företaget arbetar i.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Examen i maskinteknik eller andra tekniska kunskaper är meriterande. Då engelska är koncernspråket är flytande engelska i såväl tal som skrift ett krav. Har du arbetslivserfarenhet av internationellt företag ser vi det som ett plus. Det är även meriterande om du tidigare har arbetat i system som Prosis, Techline och SPIS.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du engagerad, effektiv och lösningsorienterad. Du är en teamplayer med god social kompetens och stort kundfokus. Du är även bra på att planera och organisera ditt arbete. Vidare har du ett tekniskt intresse och ett intresse för att förstå hur saker är uppbyggda.


Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Vår kunds hemsida

www.poolia.se

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 24 maj 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024