Kundservicemedarbetare och ärendehanterare till Vattenfall!

Kundservicemedarbetare och ärendehanterare till Vattenfall!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu tio kundservicemedarbetare för konsultuppdrag inom ärendehantering och kundtjänst hos Vattenfall i Solna! Har du eftergymnasial utbildning och vill arbeta med service? Då kan detta vara någonting för dig!

Uppdraget är på heltid med start 3 december 2023 och sträcker sig ett år. Placering är på Vattenfalls kontor i Solna.


Om tjänsten
Du kommer att bli en viktig del av teamet som fokuserar på mikroproduktion, särskilt solcellsanslutningar och ärenden inom detta område. I din roll som konsult kommer du att få erfarenhet från hela avdelningen och hjälpa till där det behövs.

Rollerna är säkerhetsklassade och säkerhetsprövningsintervju, bakgrundskontroll samt drogtest ingår i rekryteringsprocessen.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Vi söker dig som kan tänka dig att arbeta både inom ärendehantering och kundservice. Går du vidare i processen kommer du att få få upplärning i någon av rollerna.

• Som ärendehanterare kommer fokus ligga på att hantera backlogg kopplat till avtalsregistrering, vilket gör att kunden kan använda sin anläggning och få betalt för den. Du kan också hjälpa till och stötta med ärenden kopplade till vår kundtjänst.

• Som kundservicemedarbetare kommer fokus ligga på att hantera kunder i telefon och leverera service på hög nivå. Du kommer att få arbeta med att hjälpa kunderna i olika ärenden.


Vem är du?
Vi söker dig som har/är:

• Akademisk examen (eftergymnasial utbildning från högskola eller universitet)
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Mycket god datavana
• Social, förmåga att hantera kundsamtal
• Förmåga att se sammanhang, nyfikenhet och vilja att bidra

Meriterande:

• Fördel om du har erfarenhet av arbetsmarknaden, särskilt inom kundtjänst.
• Teknisk eller el kompetens är en fördel för att lättare förstå helheten.
• Fördel om du talar fler språk än svenska och engelska.
• Fördel om du har arbetat med SAP-system tidigare.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2023
  • Ansök senast: 25 oktober 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024