OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Fastum behöver nu bli fler och vi söker därför en ny glad, lyhörd kollega med positivitet och drivkraft till vårt team.
Du brinner för service och att ta hand om samt bemöta ALLA våra kunder på ett professionellt sätt.
Kunderna är det viktigaste för Fastum och alla våra kunder är lika mycket värda! Det är viktigt för oss att du delar den uppfattningen och att du med hög etik och plikttrogenhet tar hand om varje kund du bemöter. Du är en person som omfamnar förändring, trivs med ett högt arbetstempo där du får saker att hända med stor entusiasm, glädje och hög energi.
Vi söker en person till en kombinerad tjänst som Fastighetsadministratör och Servicecenter-medarbetare.
Som Fastighetsadministratör och Servicecenter-medarbetare inom Fastum så är det du som ansiktet utåt och dit kunden/boende först kommer. Det är viktigt att i möjligaste mån kunna leverera svar och besked till kunden direkt.
Tjänsten är placerad i Solna samt på våra lokalkontor hos kund. Lokalkontoren besöks av kunden/boende i föreningen för att få hjälp med frågor rörande sitt boende.
Det är en heltidstjänst med besöks- och telefontider.
Exempel på arbetsuppgifter:
· Besöks- och telefontider på plats ute hos kunden
· Upprättande av hyreskontrakt
· Handläggning av andrahandsuthyrningar
· Handläggning av lägenhetsöverlåtelser och pantförskrivningar
· Hantering av nyckelsystem (fysiska, elektroniska, in- och utlämning etc.)
· Handläggning av störningsärenden
· Arkivering av handlingar
· Handläggning av inkomna ärenden
· Avisering avseende informationsflöde i fastigheterna
· Uthyrning av övernattningsrum/lokal
· mail
· Felanmälningar
· Administration
· Fakturering
· Skicka ut jobb till våra fastighetstekniker
· Mäklarbilder
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av likvärdig administration, kundtjänst och gillar att ge kunder snabb och bra service. Du ska helst ha några år inom administration och telefon som arbetsredskap men gärna med de arbetsuppgifter som exemplifieras ovan. Du behöver ha en hög stressnivå, vara noggrann, lyhörd och ha hög integritet samt vara serviceminded.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en person som inte är rädd att hugga tag i arbete och utmaningar, du är öppen, lyhörd och ser affärsmöjligheter i mötet med våra kunder.
Då arbetet innefattar kontakt med kunder och medarbetare så är det viktigt att du kan framföra dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska (meriterande om du talar flera språk). Det är även meriterande att ha kunskaper och om du har arbetat med Microsoft sharepoint, office 365 och fastighetssystem 3L.
Körkort är ett krav för denna tjänst.
Antal platser: 1 st
Anställningsform: Tills vidare
Arbetstid: Heltid 40 h, arbetstider förlagt måndag-fredag mellan 08:00-19:00
Lön: Månadslön, kollektivavtal
Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Vi ser fram emot din ansökan!
#jobbjustnu