OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om kunden:
Företaget tillhör ett globalt företag som producerar och levererar tillbehör för den europeiska svetsmarknaden. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.
Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare och ordermottagare på företaget tillhör du ett team på tre personer som arbetar mot den nordiska marknaden samt Baltikum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara ordermottagning och kundsupport. Vid hantering av ordermottagning arbetar du främst med att ta emot och administrera order för företagets kunder vilka utgörs av företagskunder. Vidare hanterare du supportärenden per mail och telefon, samt tar vidare tekniska ärenden till företagets kvalitetsavdelning. I rollen har du tät kontakt med företagets lageravdelning men även ekonomi- och försäljningsavdelning. Du får en introduktion i arbetet samt företagets produktportfölj vid start av uppdraget och du har under arbetet möjlighet att ställa frågor vid behov.
Profil:
• Arbetslivserfarenhet av en liknande roll inom service, logistik eller administration
• Du har god datorvana och har erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem, erfarenhet av SAP är meriterande
• Obehindrad svenska och engelska, i tal såväl som skrift
Vi tror att du som söker tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Detta gör att du är noggrann i ditt arbete och har förmågan att hålla och skapa struktur. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Partille
Lön: Enligt överrenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Ordermottagare, orderhantering, kundsupport, support, kundservice, order, telefon, mail, SAP, heltid, Partille, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund