Kundservicemedarbetare / Ordermottagare till Tremco CPG

Kundservicemedarbetare / Ordermottagare till Tremco CPG

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Tremco CPG har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Tremco CPG en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som
en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att
testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

Tremco CPG Sweden AB tillhandahåller sju starka produktvarumärken inom byggsektorn – Illbruck, Tremco, Flowcrete, Nullifire, Vandex, Dryvit och Nudura. Konceptet är att erbjuda kunder inom byggbranschen högkvalitativa produkter och systemlösningar som förenklar byggandet från golv till tak. Organisationen präglas av innovation, hållbarhet och entreprenörskap och visionen handlar om att göra det möjligt för sina kunder att forma en värld där byggnader sparar energi, håller längre och överträffar alla riktmärken för hållbart byggande. Tremco CPG utvecklas i en positiv riktning och här ges du möjlighet att vara med på deras tillväxtresa. Kontoret hittar du i nya fräscha lokaler i centrala Göteborg. Läs gärna mer på deras hemsida: https://www.cpg-europe.com/sv-se/



Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare tillhör du ett team om tre personer och arbetar mot den norska och svenska marknaden. Dina primära ansvarsområden är ordermottagning och kundtjänstärenden, som exempelvis berör frågor om leverans- och orderstatus. Vid hantering av ordermottagning arbetar du med att ta emot och administrera ordrar. Du har direkt kontakt med företagskunder såsom byggentreprenörer och återförsäljare, och tar emot order via mail och telefon. Du har även dialog med företagets utesäljare för att hjälpa till med att följa upp eventuella kunddialoger.

• Support mot den svenska och norska marknaden
• Ordermottagning via telefon och mail av företagskunder
• Besvara vanliga frågor om order- och leveransstatus

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet av kundservice/kundkontakt
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt såväl som skriftligt
• God dator- och systemvana, meriterande med kunskap inom SAP

I rollen arbetar du tätt ihop med dina kollegor, varför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva ditt arbete framåt. Du bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt. Du ser möjligheter i förändringar och räds inte av nya utmaningar. Därtill trivs du i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar. Avslutningsvis tror vi att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar och är mån om att arbeta till dess resultat är uppnådda.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2022
  • Ansök senast: 25 december 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


10 januari 2025

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

10 januari 2025

10 januari 2025

10 januari 2025