Kundservicemedarbetare på  70%

Kundservicemedarbetare på 70%

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av en av Nordens ledande e-handelsföretag inom möbler och inredning och ansluta till ett framgångsrikt team med duktiga och engagerade medarbetare? Vi söker nu erfarna kundservicemedarbetare som brinner för kundkontakt och vill överträffa kundens förväntningar.

Om tjänsten

Som en del av vårt kundserviceteam kommer du att jobba med varumärkena Trademax, Chilli, Furniturebox och WeGot. Du jobbar i ett team tillsammans med drivna och engagerade kollegor där din främsta arbetsuppgift är att hjälpa våra kunder genom att besvara inkommande samtal och mail gällande bl a reklamationer, produktfrågor, leveranser, returer och orderläggning.

För att lösa olika frågeställningar kommer du att ha kontakt med interna och externa partners, så som våra leverantörer, transportörer och vår inköps- och logistikavdelning. Du är därmed en viktig nyckelspelare för att i slutändan ge ett professionellt och positivt bemötande till våra kunder.

Om dig

Som person älskar du att överträffa kundens förväntningar genom att vara positiv, kommunikativ och lösningsinriktad. Vidare gillar du både tempo och puls, vi ser därför att du är produktiv i ditt arbete, fokuserad och har förmåga att navigera dig i olika datorsystem på ett strukturerat sätt.

Vi ser att du som person trivs med att arbeta självständigt och är trygg med att ta egna initiativ för att kunna ta beslut i olika kundärenden.

För personlig utveckling arbetar vi regelbundet med feedbacksamtal där vi följer upp prestation och mål på individ- och gruppnivå. Vi finner det därför att du av naturen tycker att det är inspirerande att bli uppföljd på t ex effektivitet och kundnöjdhet för att utvecklas i din roll.

Dina kvalifikationer

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservicearbete via telefon men inget krav.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift samt god datorvana.

Placering och start

För en anställning i vårt kundserviceteam kommer du inledningsvis få en grundläggande introduktionsutbildning där du får de bästa förutsättningarna för att lära dig våra system, rutiner, sortiment och arbetsprocesser.

Tjänsten är 6 månaders provanställning på 70% och är placerad på vårt huvudkontor på Strandbadsvägen 19C i Helsingborg.

Arbetstider:

Måndag - Onsdag 8-17

Varannan helg: Lördag - Söndag 10-14

Ansökningar behandlas löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Caroline Sjöberg

camilla.bjornlund@trademax.se

Agnes Dättermark

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Home Furnishing Nordic
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2021
  • Ansök senast: 11 december 2021

Besöksadress

Diagonalvägen 1, Kungens Kurva
None

Postadress

Diagonalvägen 1
Kungens Kurva, 14175

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024