OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sprio söker nu en serviceinriktad person som drivs av att skapa mervärde för kund! Vill du arbeta på ett nytänkande, digitalt och växande företag med goda utvecklingsmöjligheter? Hos 24Storage får du möjligheten att bli en del av ett team som präglas av stark gemenskap och stolthet för företaget. Är du den vi söker?
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Du hanterar inkommande telefon- och videosamtal från de kiosker som står på företagets obemannade anläggningar
- Du är aktiv på kundchatten och svarar löpande på mail
- Du hanterar och administrerar kundärenden via telefon och webb
- Du driver merförsäljning i olika kanaler
- 2-3 dagar i månaden jobbar du ute på anläggningarna
För att lyckas i rollen tror vi att du
- Är en kundorienterad lagspelare med sinne för detaljer
- Gillar försäljning och motiveras av att ständigt överträffa dina egna resultat
- Har ett engagemang och driv för att vara med och skapa framtidens digitala kundtjänst
- Talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
- Det är meriterande om du har en bakgrund inom försäljning och/eller kundtjänst.
Tjänsten är inledningsvis belagd på 80% och utgår från deras huvudkontor i centrala Stockholm med start omgående. Öppettider för kundtjänsten är vardagar kl. 08-20 samt helger kl. 10-16. Lön enligt kollektivavtal samt goda förmåner med fokus på hälsosamma aktiviteter tillsammans med teamet.
Företagspresentation
24Storage grundades 2015 strävar efter att göra det så enkelt som möjligt för privatpersoner och företag att hyra förråd. Företaget utvecklar nästa generations self-storage genom att kombinera e-handel, smarta och uppkopplade anläggningar samt utveckling av en egen mjukvara. De erbjuder över 9 000 förrådsutrymmen fördelat på 23 anläggningar runt om i Sverige och är idag näst störst i Sverige, med målet att bli ledande inom förrådslösningar.