OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM 24STORAGE
24Storage grundades 2015 strävar efter att göra det så enkelt som möjligt för privatpersoner och företag att hyra förråd. Företaget utvecklar nästa generations self-storage genom att kombinera e-handel, smarta och uppkopplade anläggningar samt utveckling av en egen mjukvara. De erbjuder över 9 000 förrådsutrymmen fördelat på 23 anläggningar runt om i Sverige och är idag näst störst i Sverige, med målet att bli ledande inom förrådslösningar.
Är du en kundorienterad person som ser service som en självklarhet och vill vara en del av ett snabbväxande bolag inom self-storage? Vi letar nu efter ytterligare en kollega med start i januari 2021. Är det du? Sök redan idag då intervjuer sker löpande under mellandagarna!
OM TJÄNSTEN
Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team om 10 – 12 kollegor där dina åsikter och din prestation är viktig i teamets gemensamma utveckling . Tillsammans levererar ni kundservice i världsklass och driver försäljningen på 24Storage. Du kommer ha kontakt med befintliga såväl som nya kunder. På 24Storage strävar vi efter att ständigt förbättra kundupplevelsen genom behovsanpassade lösningar för alla kunder.
Det är viktigt att du är flexibel som person och gillar att arbeta på en arbetsplats som är ständig i utveckling. Om du söker ett bolag i tillväxt och förändring har du hittat hem!
Dina primära arbetsuppgifter kommer vara:
• Hantering av inkommande och utgående samtal via telefoni
• Hantering av videosamtal från våra servicestationer på våra centraliserade bemannade anläggningar.
• Löpande mail- och chatthantering
• Hantering av administrativa kundärenden via telefon och webbformulär
• Driva försäljning till prospects i olika kanaler, telefoni, mail, chatt,
• video och face2face (Walk in).
DINA EGENSKAPER
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare hos vår kund ser vi att du har följande egenskaper:
• Serviceminded – där du gillar att leverera service utöver förväntan
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om samarbete och uppskattar att jobba i team
• Anser att försäljning är en naturlig del av en bättre kundupplevelse
• Hög kommunikationsförmåga i både tal och skrift
• Motiveras av att arbeta med mål och drivs av att kontinuerligt utvecklas
KRAV
• Du talar och skriver svenska flytande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana och starkt meriterande om du har arbetat i affärssystem som Salesforce
• God förmåga i engelska språket i tal och skrift
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.
PRAKTISK INFORMATION
Start: 11 januri 2021
Omfattning: 80 %
Lön: Enligt kollektivavtal + förmåner
Placering: Kundservicen är belägen i centrala Stockholm, men du kan även komma att arbeta på en av våra anläggningar.
Arbetstider: Kan förläggas på vardagar mellan 08:00 – 20:00 samt helger mellan 10:00 -16:00
KONTAKT
För mer information kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic