Kundservicemedarbetare på 80% till företag i Östersund

Arbetsbeskrivning

Vi söker en duktig och engagerad kundtjänstmedarbetare till vår kunds Service Desk i Östersund.
Är du en person som brinner för att hjälpa människor och som kan ge professionell support? Har du förmågan att kommunicera tydligt och pedagogiskt både på svenska och engelska? Då är detta jobbet för dig!
Om rollen:
I rollen som kundsupport kommer du att vara företagets ansikte utåt och ge förstklassig service till våra kunder. Du kommer att supporta och vägleda kunder via telefon, e-post och andra digitala kanaler. Vi söker dig som har ett genuint intresse för människor och en hög kommunikativ förmåga för att konstruktivt kunna föra dialoger med kunder och kollegor.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ge teknisk support och kundservice via telefon, e-post och digitala medier
Hantera och lösa kundfrågor på ett pedagogiskt och serviceinriktat sätt
Arbeta självständigt och i team för att uppnå gemensamma mål
Säkerställa att kunden får en positiv och professionell upplevelse

Vi söker dig som:
Kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska 
Har en hög kommunikativ och pedagogisk förmåga 
Har god teknisk kunskap och kan snabbt sätta dig in i nya system 
Är serviceinriktad och engagerad i att ge bästa möjliga kundupplevelse 

Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice eller support, gärna inom handel eller teknik.
Om dig: Du är en stabil och trygg person som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är engagerad, entusiastisk och har en naturlig förmåga att skapa goda kundrelationer. Att ge professionell och effektiv support ser du som en självklarhet, och du har alltid ett leende på läpparna när du möter kunden.
Låter detta som du? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team!
Title: Kundservicemedarbetare
Plats: Östersund
Start: 2024-10-07
Slut: 2025-05-31
Omfattning: 80% och kontorstider

Denna rekrytering genomförs av ett samarbete mellan vår kund och Barona. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så klicka in din ansökan nu! Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se

Vi ser fram emot a din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tommy Arm
+46 708 16 42 77, +46 708 16 42 77
Jörgen Bergström
+46 (0)70 640 42 82
Johan Artursson
+46 707937283
Jörgen Bergström
+46 (0)70 640 42 82
Johan Artursson
+46 707937283
Krister Larsson
+46 (0)704537924
Krister Larsson
+46 (0)704537924
Christian Johansson
+46 701 688 636
Jörgen Bergström

Krister Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fujitsu Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2024
  • Ansök senast: 2 oktober 2024

Besöksadress

Repslagaregatan 6
None

Postadress

Repslagaregatan 6
Linköping, 58222

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024