Kundservicemedarbetare på 80% till KONE i Kista!

Kundservicemedarbetare på 80% till KONE i Kista!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

KONEs svenska historia går tillbaka ända till 1887 då den första hydrauliska personhissen installerades i Stockholm av Graham Brothers som senare kom att införlivas i KONE. I Sverige har KONE ca 1 000 medarbetare fördelade på 28 kontor över hela landet, från Malmö i söder till Kiruna i norr. Huvudkontoret är beläget i Kista. Där sitter även vårt kundcenter som är bemannat dygnet runt, årets alla dagar - alltid tillgängligt med snabb hjälp och service.

Tillsammans med våra partners och kunder hjälper vi till att göra Sverige mer tillgängligt! Vi är stolt partner till projekt såsom Mall of Scandinavia, Gothia Tower och Turning Torso. Lika stolta är vi också över att få hjälpa tusentals bostadsrättsföreningar och fastighetsägare runt om i Sverige med planering, service, förebyggande underhåll och modernisering av deras utrustningar.


Din roll

Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 12 månader via oss på Clevry.

I rollen som Service Coordinator kommer du att ingå i ett team som tillsammans tar emot samtal av felanmälningar från kunder och privatpersoner. Tillsammans så ger ni KONEs kunder service i världsklass.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Identifiera säkerhetssituationer och hantera dessa genom att lämna lämpliga anvisningar
- Administrera arbetsorders som inkommer från KONES kunder
- Hantera ett ärende till dess att ärendet accepterats av en tekniker


Kontor: Kista

Start: Omgående

Omfattning: 80%

Tider: 8-14

Din profil

- Tidigare har erfarenhet av service gärna med liknande arbetsuppgifter
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
- Du har telefon- och datorvana


För denna roll är det dina personliga egenskaper som är avgörande för att trivas och bli framgångsrik i rollen. Vi söker dig som är serviceinriktad med en god förmåga att anpassa dig till olika typer av situationer och personer. Vi ser att du har en självsäkerhet i att ta beslut och tillämpar ett problemlösande tillvägagångssätt.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2022
  • Ansök senast: 9 oktober 2022

Liknande jobb


1 oktober 2024

30 september 2024