OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Isaksson Rekrytering Bemanning söker en Kundtjänstmedarbetare till sin egen konsultverksamhet som kan arbeta extra vid behov. Du kommer bli anställd hos Isaksson Rekrytering Bemanning och uthyrd till vår kund i Stockholm. Vi söker dig med tidigare erfarenheter som kundtjänstmedarbetare och som är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Välkommen med Din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.
Som anställd konsult hos oss omfattas du av gällande kollektivavtal och dessa aktuella villkor gällande t.ex. lön, semester, försäkringar och tjänstepension.
Vi erbjuder dig chansen att arbeta hos våra kunder, stora välkända företag i bygg och fastighetsbranscherna.
Som en hjälp att lyckas i dina uppdrag hos oss har du en mycket engagerad konsultchef som alltid agerar stöd och bollplank.
Isaksson Rekrytering Bemanning har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi bemannar och rekryterar över hela Sverige.
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att alltid ge högsta möjliga service via telefon och mejl. Du tar aktivt ansvar för att det dagliga arbetet i Kundtjänsten flyter smidigt. Arbetet innebär bland annat att ge information och svara på frågor gällande felanmälan, lägenhetsunderhåll och tillval för hyresgäster, övriga boendefrågor, registrera och följa upp ärenden samt sköta andra administrativa arbetsuppgifter. En viktig del i arbetet är att följa upp och återkoppla i ärenden både till kunder, internt och till entreprenörer. Samtidigt upprätthåller du internt och externt informationsmaterial för kundserviceärenden.
Uppdragsperioden är start omgående till 31 januari 2022 och omfattningen är ca 8h/v. Den här rollen är placerad på vår kunds besökskontor i Rinkeby och i Farsta, du kan alltså jobba på båda kontoren
Exempel på arbetsuppgifter: Besvara inkommande samtal och mejl
Bemanna reception
Övriga administrativa arbetsuppgifter
Kvalifikationer
Vi söker Dig som är öppen, utåtriktad, engagerad och har en stark känsla för service.
Du har en god administrativ förmåga och bra kunskaper i Office-paketet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete av kundtjänst och från fastighetsbranschen. Minst 6 månaders kvalificerat kundtjänstarbete Det innebär att du självständigt kan hantera egna ärenden och att du levererar mot högt ställda servicekrav.
Erfarenhet av att ta emot och registrera kundärenden.
Kunna följa och tillämpa rutiner och skriftliga anvisningar.
Övriga krav Du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning
Flytande svenska i tal och skrift samt kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på engelska.
God administrativ förmåga.
God datorvana samt kunskap i MS Office.
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper, Ditt engagemang och dina drivkrafter. Det är viktigt att du har ett positivt förhållningssätt, är lyhörd och lyssnar på din omgivning samtidigt som du är kommunikativ. Du är självgående och tar egna initiativ men har inga problem med att samarbeta med andra.
Ansökan
Intervjuer och urval sker löpande, så skicka gärna in Din ansökan så snart som möjligt på vår hemsida. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Therese Hammarberg 076-309 20 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Westergren
0707683900
Lina Eliasson
0721829671
Sofia Folke
0701- 44 54 63
Emelie Ryman
0721-64 94 56
Louise Roddar
0734297366
Lina Eliasson
Annie Günther-Palfors
0721-64 55 62
Amanda Jansson
070-149 25 03
Malin Axberg
0709-350040
Madeleine Humphries
0762058821