OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av ett spännande, entusiastiskt och dynamiskt kundserviceteam så kan denna tjänst vara något för dig. Här sätts kunderna i första rummet genom att agera engagerat gentemot kundens tjänster och produkter. Som kundservicemedarebetare kommer du attleverera personliga, enkla och respektfulla upplevelser.
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du besvara inkommande samtal kring avtalsförsäkringar - pensionspengar som betalas in av arbetsgivare som är anslutna till kollektivavtal. Arbetet innehåller även en del analysarbete och vi ser gärna att du som person har en fallenhet och intresse för att komma med idéer till förbättrade arbetssätt. I tjänsten kan du även komma att ringa till befintliga kunder för att inhämta information eller andra kompletteringar så du behöver vara van att hantera telefon i din arbetsvardag. Du kommer arbeta inom flera system samtidigt och behöver vara bekväm med att växla mellan system på en dator.
Om tjänsten
Tjänsten är på deltid och uppdragets öppetider är måndag - fredag 8-17. Utifrån dessa tider kommer du sedan få ett anpassat schema som fungerar för dig och för verksamheten.
Du kommer utgå från vårt kontor i Solna Strand.
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare kommer du att bistå och leverera en enastående och personlig kundupplevelse som tillgodoser behoven hos kunderna som ringer in. Ibland är samtalen på svenska och ibland är de på engelska. Exakta termerna man använder sig av på engelska finns nedskrivna och teamet hjälper gärna till vid frågor.
Din profil
Känner du igen dig i att ha ett genuint intresse för att ge utmärkt kundservice och motiveras av att arbeta i ett snabbt, dynamiskt team som står inför utmaningar på ett optimistiskt sätt? Då kan detta vara rätt tillfälle för dig.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet inom kundvård och/eller kundservice. Utöver detta ser vi att du flytanden behärskar både svenska och engelska i såväl muntliga som skriftliga kommunikation. Det är meriterande om du vet hur man arbetar med CRM-system som Salesforce men är inte ett krav.
Egenskaper vi söker är: Är nyfiken, flexibel och noggrann.
Är prestigelös, samarbetsvillig och villig att ta dig an uppgifter där behovet är som störst
Slutförd gymnasial utbildning är ett krav
Är bekväm med att prata på engelska
Tycker om att arbeta tillsammans med kollegor
Övrig information
Tjänsten är på helttid och vi erbjuder 6 månader provanställning som senare går över till en tillsvidareanställing.
Lön enligt överenskommelse samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Rekryteringsprocessen
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/