Kundservicemedarbetare på deltid!

Kundservicemedarbetare på deltid!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu nya stjärnor till Telias kundservice på deltid!
I rollen kommer du att få lära dig att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer bland annat hantera frågor kring Telias olika tjänster och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram. Utbildningen sker under heltid de första tre veckorna, för att sedan övergå till en deltidstjänst på 50% därefter.


Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos Teleperformance. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov
• Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning
• Följa upp och administrera kundserviceärenden


Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service




Din erfarenhet:
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet av service
• Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande


Om företaget
Om företaget
Du kommer att arbeta i Teleperformance lokaler vid Backaplan.
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal
• Minst 50% i arbetstid.
• Fina kontorslokaler vid Backaplan, nära till kommunikationer
• Arbetstid måndag-lördag mellan 08.00- 19.30
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2024
  • Ansök senast: 11 maj 2024

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024