OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli vår Kundservice Hjälte - Vi lovar att använda din superkraft för goda ändamål!
Vi är på jakt efter någon som har det där lilla extra när det kommer till att ge toppklassig kundservice. Om du inte bara kan lugna de mest oroliga själarna med ett leende i rösten, utan också har en förmåga att slå oss med dina bästa idéer för att göra arbetet ännu roligare, så är du precis den vi letar efter! Utbildningsstart är 4 december.
Om uppdraget:
Som vår nya kundservicemedarbetare kommer du vara vår kundräddare när det kommer till avtalsfrågor. Du kommer att jonglera med telefonsamtal, analysera data, och hjälpa våra kunder att förstå det komplexa landskapet av kollektivavtal. Du kommer även att få möjlighet att ringa upp våra fantastiska kunder för att inhämta information och skapa ännu starkare relationer. Det innebär att du kommer att ha din telefon som bästa vän och att du kommer att vara den bästa mångsysslaren i norra Stockholm!
Vår Superkraft:
Vi vet att du inte kommer att vara en expert över en natt, och vi förväntar oss inte det. Släpp prestationsångesten! Vi börjar resan tillsammans den 15e januari med en tvåveckorsutbildning, och du kommer att få erfarenhet från alla möjliga situationer under året. Det handlar om att lära, utvecklas och bli bäst på vad du gör. Här ser vi gärna att du kan delta så nära 100% som möjligt under 14 dagar för att du ska få en gedigen grund att utgå från.
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Ditt Högkvarter:
Våra lokaler är lika strålande som våra framtidsutsikter. Du kommer att sitta på plats i vårt ljusa och trevliga kontor i Solna strand, som är en plats där idéer föds och där varje dag är som ett äventyr.
Du Är Vår Hjälte Om Du:
Har erfarenhet inom serviceyrken (kundservice, butiker, eller liknande).
Är prestigelös, älskar samarbete, och är redo att hoppa in där det behövs.
Har en gymnasieutbildning i ryggen.
Är en bra på att lära dig nya system och jonglera med flera system samtidigt.
Har en kommunikativ superkraft på både svenska och engelska (andra språk är bonus).
Om tjänsten:
Vi erbjuder en deltidsposition med omfattning ca 50-75% med utbildningsstart 15'e januari 2024. Utbildningen är ca två veckor lång och vi ser att du som söker har möjlighet att arbeta så nära 100% som möjligt under dessa två första veckor. Din lön kommer att vara i linje med dina superhjältefärdigheter, och du kommer att njuta av alla förmåner som kommer med vårt kollektivavtal.
Vi förstår att superhjältar behöver sin vila och vill veta när de behöver vara tillgängliga för arbete. Därför är det bra att känna till att det här uppdraget är öppet måndag till fredag mellan 8:00 och 17:00 och efter avslutad utbildning kommder du att bli schemalagd under dessa tider. Om detta låter som din drömroll, vänta inte! Skicka in din ansökan och låt oss tillsammans skapa en ännu bättre framtid för våra kunder.
Notera:
Då uppdraget är av ekonomisk karaktär kommer att göra en bakgrundskontroll på våra slutkandidater som kontrollerar om det finns något brottsregister eller betalningsanmärkningar.
Varmt välkommen med din ansökan idag! Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Karolin.Andersson@barona.se Vi tar tyvärr inte emot några ansökningar via email pga GDPR. Vänligen ansök med CV och personligt brev.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/