Kundservicemedarbetare på deltid, ca 60%

Kundservicemedarbetare på deltid, ca 60%

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu förstärkning till vårt kundserviceteam och söker dig som kan jobba deltid.  
Vi letar efter dig som tycker det är en självklarhet att hjälpa andra människor på ett personligt sätt, motiveras av problemlösning och vill utvecklas i en spännande roll där service står i fokus.  

Arbetsbeskrivning 
Teamet som du kommer vara en del av arbetat mot Svensk Adressändring. Du kommer att hantera kundsamtal via telefon där du genomför adressändringar svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. Med tiden kommer du även att arbeta med mejl och chatt som verktyg i din kommunikation med kunder. 
 
Bakgrund 
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och har en god kommunikativ förmåga. Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar. Du är en ansvarstagande person som är öppen för nya utmaningar och arbetsuppgifter. Vi ser att du är en lagspelare som ser lösningar på problem som uppstår. En förutsättning för att vara framgångsrik i rollen är att du kan arbeta i ett högt arbetstempo och kan prata med en kund och ge information samtidigt som du söker upp annan information. Du kommer att arbeta i olika system och behöver därför ha en god datorvana och har lätt för att navigera i nya system. 
 
För tjänsten krävs att du: 

Har en god datorvana och har lätt för att lära dig nya system 


Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska 


 
Meriterande: 

Tidigare erfarenhet av kundservice 


Tidigare erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem 


 
Övrig information 
Arbetsomfattning: 20-30 timmar i veckan.
Arbetstider: Förlagda måndag - onsdag 8-18
Tillträde: Omgående 
Övrig information
Lön enligt överenskommelse samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Rekryteringsprocessen
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  https://barona.se/om-barona/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2023
  • Ansök senast: 25 december 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024