Kundservicemedarbetare på deltid på uppdrag av Svensk Adressändring

Kundservicemedarbetare på deltid på uppdrag av Svensk Adressändring

Arbetsbeskrivning

Vi behöver stärka upp ett av våra kundserviceteam och söker dig som är engagerad och vill utvecklas i en spännande roll där service står i fokus! Vi ser att du trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning! Detta är en deltidtjänst och passar dig som exempelvis är student och vill arbeta på sidan av studierna.

Arbetsbeskrivning
Teamet som du kommer vara en del av arbetat mot Svensk Adressändring. Det är en kundserviceroll där du kommer att hantera kundsamtal via telefon där du genomför adressändringar svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. Med tiden kommer du även att arbeta med mejl och chatt som verktyg i din kommunikation med kunder.

Bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och har en god kommunikativ förmåga. Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar. Du är en ansvarstagande person som är öppen för nya utmaningar och arbetsuppgifter. Vi ser att du är en lagspelare som ser lösningar på problem som uppstår. En förutsättning för att vara framgångsrik i rollen är att du kan arbeta i ett högt arbetstempo och kan prata med en kund och ge information samtidigt som du söker upp annan information. Du kommer att arbeta i olika system och behöver därför ha en god datorvana och har lätt för att navigera i nya system.

För tjänsten krävs att du: Har en god datorvana och har lätt för att lära dig nya system
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

Meriterande Tidigare erfarenhet av kundservice
Tidigare erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem

Övrig information
Arbetsomfattning: 20-40 h/vecka
Arbetstider: förlagda mellan 8-18 på vardagar och 8-17 på fredagar
Tillträde: omgående
Placering: Solna

Barona Contact Center erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024