Kundservicemedarbetare på deltid sökes till OKQ8

Kundservicemedarbetare på deltid sökes till OKQ8

Arbetsbeskrivning

Söker du ett jobb där du får utveckla dina talanger inom kundbemötande? Är du social och trivs i en kommunikativ roll där du får arbeta både självständigt och i team? Välkommen med din ansökan!

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad kundservicemedarbetare som brinner för att hjälpa och supportera kunder över telefon. Som en del av vårt dedikerade kundserviceteam kommer du att vara ansvarig för att leverera enastående kundupplevelser genom att lösa problem, besvara frågor och ge professionell vägledning.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta deltid, ca 20-30h/vecka, för att utöka styrkan i vårt kundserviceteam för OKQ8. Du kommer att arbeta med telefon och dator som främsta verktyg för att hantera in- och utgående ärenden. Du inleder din anställning med gedigen utbildning och genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan där du tillsammans med din teamledare arbetar för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef. Teamet består idag av ca 12 medarbetare.

Vi söker dig som
är en serviceinriktad och initiativtagande person som vågar ta egna beslut. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift med en positiv attityd. Rollen kräver att du är noggrann och har förmågan att ta till dig information snabbt både muntligt och skriftligt. Vi ser också att du är flexibel och hjälpsam. För att trivas i rollen behöver du känna dig bekväm med att arbeta med telefon och dator som verktyg.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice från liknande verksamheter och kundbemötande.

Övrig information
Vi söker flera roller till vårt nya fantastiska team, med omgående start, där omfattningen på rollerna kan variera mellan 20-30h i veckan med möjlighet till mer timmar. Tjänsten är en timanställning där arbetstiderna varierar mellan 8–18 under helgfria vardagar.  Tjänsten utgår från Baronas kontor beläget i Solna Strand med goda förbindelser inom kollektivtrafiken. Vi erbjuder en kollektivavtalsmässig lön och förmåner så som friskvårdsbidrag.

Notera att för denna tjänst görs en bakgrundskontroll i slutskedet av anställningsprocessen för aktuella kandidater.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Karolin Andersson karolin.andersson@brona.se eller Viktoria Rostö viktoria.rosto@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2023
  • Ansök senast: 20 juli 2023

Liknande jobb


26 november 2024