OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av vårt glada gäng som hjälper kunder före och efter sin resa på Øresundsbron? Hos oss får du vara med och bidra till en enastående kundupplevelse!
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med servicemedvetna kollegor. Du får uppleva ett högt tempo och besvara våra kunders frågor både i telefon och mail. De vanligaste förekommande frågor som berörs är prisfrågor, fakturor, reklamationer och återbetalningar. Øresundsbrons kunder pratar både svenska, danska och engelska. Det är ett krav att du har en god förståelse för samtliga ovannämnda språk samt är bekväm med att tala engelska.
I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära:
• Fokus på en enastående kundupplevelse
• Hantera inkommande samtal via telefon och besvara mail
• Övriga administrativa arbetsuppgifter, såsom posthantering
Tjänsten som kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag på deltid via Adecco och inleds med en gedigen introduktion. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt person, uppdraget startar i januari 2024.
Om dig
Vi söker dig som är serviceminded och är ute efter ett långsiktigt deltidsarbete. Du kan arbeta cirka 16h per vecka och är tillgänglig att arbeta heltid under loven. Du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och har du arbetat inom kundtjänst är detta meriterande.
För att lyckas i rollen behöver du ha en god kommunikationsförmåga, ha lätt för att bygga relationer, vara lösningsfokuserad samt anpassningsbar. Då man arbetar i flertal system krävs det att du har god datorvana och att du är snabblärd. För att trivas i rollen behöver du ha en positiv inställning och kunna bidra till god stämning på arbetsplatsen.
Viktigt för tjänsten är:
• Du är studerande på minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning
• Du har minst tre terminer kvar på dina studier
• Du talar svenska och engelska
• Du har god förståelse för danska
Meriterande för tjänsten är:
• Erfarenhet av kundtjänst (telefonvana)
• Flytande i danska
Om Øresundsbron
Øresundsbro Konsortiet är ett svenskt-danskt företag som ägs till lika delar av den svenska och danska staten. Øresundsbro Konsortiet äger och driver Øresundsbron mellan Danmark och Sverige. Vår vision är en dynamisk Öresundsregion där alla med bil har rabattavtal. Vi är 145 medarbetare som jobbar för att Øresundsbron ska vara den bästa vägen till upplevelser och möjligheter på andra sidan Öresund. Våra medarbetare skapar möjligheter till vår framgång. Vår organisation är präglad av proaktivitet, förändringsvilja och öppenhet. Ett välfungerande samarbete är en förutsättning för att nå våra mål. Och därför är vi på Øresundsbron hjälpsamma brobyggare.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare:
Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Service, Kundtjänst, Kundtjänstmedarbetare, Kontor, Administration, Malmö, Adecco, Öresundsbron
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147