Kundservicemedarbetare på distans till Borås - Start april/maj

Kundservicemedarbetare på distans till Borås - Start april/maj

Arbetsbeskrivning

Vi vill ha fler kollegor!
VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
DIN ROLL SOM VÄRLDENS BÄSTA KUNDSERVICEMEDARBETARE
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att vara stationerad hemifrån. Du kommer, för vår kund Com Hem, att hantera inkommande samtal inom TV, bredband, telefoni och försäljning. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med en 4 veckors grundutbildning som sker online eftersom att du kommer att sköta arbetet hemifrån, där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Dina förmåner
Utöver engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
utbildning
fast grundlön med möjlighet till provision.

DINA SUPERKRAFTER
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Vi ser gärna att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Förmågan att ta eget ansvar, eftersom att arbetet sker hemifrån

För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig, självständig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid hemifrån, med öppettider vardagar 08:00-19:30 och helger 09:00-18:00
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Unionen.
Anställningsform: Uppdrag på 6 månader med chans till förlängning
REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett e-mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.


Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, vänligen maila oss på jobb.sverige@transcom.com.


#Jobbjustnu

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Nazanin Moheb
0704621845
Maria Carlström
0704621867
Rekryterare Darko Bogic

Darko Bogic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Borås Borås
  • 8 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 april 2020
  • Ansök senast: 3 maj 2020

Besöksadress

Armbågavägen 10
Borås

Postadress

Armbågavägen 10
Borås, 50630

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024