OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som älskar sociala sammanhang och sällskap! Gör du det har du hamnat på precis rätt ställe.
Hos oss på H1 värdesätter vi service högst - samt att ha kul på jobbet så klart. För att nå bästa resultat tror vi på samarbete, att göra saker tillsammans tar oss till nya höjder - och vi firar framgång tillsammans.
Vi letar efter dig som är entusiastisk och engagerad och som är redo att hjälpa och stödja våra kunder över telefon, mail och chat. Om du har en passion för att erbjuda exceptionell service och är en utmärkt kommunikatör, är detta jobbet för dig!
Arbetsbeskrivning:
Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att vara företagets ansikte utåt och vara den första kontaktpunkten för våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:
- Hantera inkommande samtal från kunder med frågor, problem eller klagomål.
- Ge snabb, korrekt och vänlig support via telefon.
- Identifiera och lösa kundproblem på ett professionellt sätt.
- Dokumentera samtal och registrera kundinformation i vårt system.
- Ge information om våra produkter, tjänster och erbjudanden till intresserade kunder.
- Arbeta i team och samarbeta med andra avdelningar vid behov.
Vem är du?
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Förmåga att lyssna aktivt och förstå kundens behov.
- Empatisk och tålmodig med förmåga att behålla lugnet i stressiga situationer.
- Goda problemlösningsförmågor och förmåga att fatta snabba beslut.
- Tekniskt kunnig och bekant med användning av datorbaserade system.
- Flexibilitet att arbeta i skift och helger vid behov.
Varför H1?
Orsakerna till att trivas på H1 är många! Några av dem är att man har grymma kollegor, att det alltid finns möjligheter till utveckling, att det är flexibelt samt att vi vill ha kul på jobbet - samtidigt som vi ger kunden bästa service.
H1 Communication startades i Östersund 2007 med målet att våra medarbetare skall ha roligt på jobbet. Det är vår övertygelse att medarbetare som går med lätta steg till jobbet och tycker det är roligt, även presterar bättre. Idag har H1 över 400 anställda och hanterar över 20 miljoner kundkontakter per år.
Tveka inte att skicka in din ansökan - eller höra av dig vid frågor!
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund H1. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Enligt kunds önskemål hanteras därför att alla frågor rörande tjänsten av A-Hub. Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Josefine Uno, josefine@a-hub.se