Kundservicemedarbetare på hel- och deltid till nytt spännande uppdrag

Kundservicemedarbetare på hel- och deltid till nytt spännande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ge kunder den bästa servicen? Söker du ett jobb där du får utveckla dina talanger inom kundbemötande? Är du social och trivs i en kommunikativ roll där du får arbeta både självständigt och i team? Välkommen att söka till vårt nya uppdrag!

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu medarbetare på heltid och deltid för att bygga upp ett härligt kundserviceteam för ett nytt uppdrag inom vår verksamhet. Du kommer att arbeta med telefon och dator som främsta verktyg för att hantera in- och utgående ärenden. Du inleder din anställning med gedigen utbildning och genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan där du tillsammans med din teamledare arbetar för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef.

Vi söker dig som
är en serviceinriktad och initiativtagande person som vågar ta egna beslut. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift med en positiv attityd. Rollen kräver att du är noggrann och har förmågan att ta till dig information snabbt både muntligt och skriftligt. Vi ser också att du är flexibel och hjälpsam. För att trivas i rollen behöver du känna dig bekväm med att arbeta med telefon och dator som verktyg.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice från liknande verksamheter och kundbemötande.

Övrig information
Vi söker både medarbetare på heltid och deltid, och även dig som kanske söker ett givande extrajobb vid sidan av en annan sysselsättning som vill samla erfarenhet i arbetslivet. Tjänsten utgår från Baronas kontor beläget i Solna Strand med goda förbindelser inom kollektivtrafiken. Vi erbjuder en kollektivavtalsmässig lön och förmåner så som friskvårdsbidrag. Tjänsten förväntas starta under Februari 2023.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Karolin Andersson, karolin.andersson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 januari 2023
  • Ansök senast: 16 februari 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024