OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RestoreIT är en av de ledande reservdels- och teknikdistributörerna i Norden, och erbjuder ett omfattande utbud av produkter, tjänster och lösningar från toppledande IT-tekniktillverkare till våra affärspartners. Som Nordens ledande teknikdistributör lägger vi särskilt fokus på våra kunders behov och mål med objektiviteten som en sann strategisk partner. Vårt team av expertkonsulter och sofistikerade försäljningskanaler, som levererar de insikter och optimerade lösningar till våra kanalpartners är beroende av för att konkurrera på marknaden idag, imorgon och i framtiden.
Om du vill bli en av våra medarbetare och vill jobba på kundservice, behöver vi dig omgående. Som kundservicemedarbetare kommer du via telefon och mejl (på sikt även chatt) möta befintliga och potentiella kunder, främst från Sverige men även i mindre utsträckning från Danmark och Norge. Din uppgift är att ge råd, svara på frågor och etablera goda kundrelationer samt erbjuda kunden en servicenivå i toppklass. Detta gör du genom högt engagemang och tydliga målsättningar. Detta söker vi:
• Ha erfarenhet av kundkontakt sedan tidigare.
• Trivas i en social miljö och brinna för service.
• Kunna arbeta effektivt och efter utsatta mål
• Vara lösningsorienterad, flexibel och ha en god kommunikationsförmåga
• Vara informationssökande och initiativtagande
• Ha god datorvana och snabbt kunna lära dig nya system.
Därtill så är det ett stort plus men inget krav om du talar/skriver danska – och/eller norska!
Är du personen vi söker? Vi jobbar med löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag!