OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare till Barona Contact Center i Strömsund
Motiveras du av att ge service i världsklass och av att nå resultat tillsammans med ditt team? Har du god datorvana? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Barona en kundservicemedarbetare till vårt servicecenter i Strömsund. Vill du vara med på Barona Contact Centers resa? Välkommen med din ansökan!
Om jobbet som kundservicemedarbetare
I rollen som kundservicemedarbetare ligger ditt fokus främst på att besvara inkommande samtal och mejl samt administrera och hantera kundärenden. Vi söker förstärkning till det team som arbetar med Coops kundservice. Två olika områden kan komma att bli aktuella:
Coop Kundkontakt - här hanteras frågor om Coops erbjudanden, produkter och reklamationsärenden. Tjänsten innebär att självständigt söka information om olika matvaror samt receptinspiration för att hjälpa kunderna med sina frågor. Det kan bli aktuellt med utgående telefoni/mejl beroende på ärende.
Coop Poäng - här arbetar man med mejl och inkommande samtal rörande frågor om Coops poängsystem, erbjudanden och hemsida samt tillkommande administration.
Är du rätt för rollen som kundservicemedarbetare?
För att vara aktuell för rollen behöver du ha god datorvana och goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Vi söker sig som är serviceinriktad och eftrersträvar att ge service i världsklass. Du utför ditt arbte med med stor nogrannhet och engagemang. Du är en flexibel person som kan hantera flera saker samtidigt och tar egna initiativ.. Du räds heller inte att fatta egna beslut.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice och/eller butiksvana inom matvaruhandel.
Övrig information
Denna tjänst är på 20-40 timmar per vecka. Det kan även vara aktuellt med ett par eftermiddag i veckan om du söker ett extra jobb. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-18. Start är omgående med hänsyn till andra åtaganden.
Om Barona Contact Center
Barona sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, frukostar och massagebidrag. Genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef.
Intresserad?
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Karolin Andersson via e-post: karolin.andersson@barona.se. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Vi ser fram emot att höra från dig!