OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att ge kunder den bästa servicen? Söker du ett jobb där du får utveckla dina talanger inom kundbemötande? Är du social och trivs i en kommunikativ roll där du får arbeta både självständigt och i team? Då ska du läsa vidare! Vi söker löpande positiva och engagerade kundservicemedarbetare till vårt team i Strömsund.
Arbetsbeskrivning
Vi söker både dig som kan arbeta 20-40 timmar per vecka och dig som studerar och kan arbeta eftermiddagar/kvällar ett par dagar i veckan.
Vi söker nya medarbetare som ska jobba i ett av våra kundserviceteam som arbetar med Coops kundservice. Två olika områden kan bli aktuellt, Coop Kundkontakt och Coop Poäng.
På Coop Kundkontakt hanteras frågor om Coops erbjudanden, produkter och reklamationsärenden. Tjänsten innebär att självständigt söka information om olika matvaror samt receptinspiration för att hjälpa kunderna med sina frågor.
På Coop Poäng arbetar man med mejl och inkommande samtal rörande frågor om Coops poängsystem, erbjudanden och hemsida samt tillkommande administration. Kundkontakt kan även ske genom utgående telefoni/mejl beroende på ärende.
Bakgrund
Vi söker i första hand dig som är en serviceinriktad och initiativtagande person som vågar ta egna beslut. Du uttrycker dig väl i tal och skrift. Rollen kräver att du är noggrann och har förmågan att ta till dig information snabbt både muntligt och skriftligt. Vi ser också att du är flexibel och hjälpsam. För att trivas i rollen behöver du känna dig bekväm med att arbeta datorn som ett arbetsverktyg eftersom du kommer att sitta och arbeta i olika datorsystem.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice och/eller butiksvana inom matvaruhandel. Det är även meriterande om du har en datorvana.
Övrig information
20-40 timmar i veckan. Hösten är en hektisk period för teamet och det är därför inte omöjligt att det finns behov för 40h, alternativt ett par erftermiddagar/kvällar i veckan
Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-18. Start är omgående med hänsyn till andra åtaganden.
Barona sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, frukostar och massagebidrag. Genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se eller Karolin Andersson, karolin.andersson@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/