Kundservicemedarbetare på heltid till Evidensia

Kundservicemedarbetare på heltid till Evidensia

Arbetsbeskrivning

Evidensia är en av de ledande aktörerna inom djursjukvård i Sverige och strävar efter att erbjuda den bästa möjliga vården. Nu söker vi dig som trivs i en roll där service, lyhördhet och nyfikenhet är i fokus. Läs mer nedan och ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för Evidensias räkning Kundsupportmedarbetare på heltid till deras Kundvårdcenter. Uppdraget är med start omgående och sträcker sig initialt sex månader med ambition till överrekrytering såvida alla parter är nöjda.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du fungera som den första kontaktpunkten för Evidensias kunder. Huvudfokus ligger på att ta emot inkommande samtal och agera som en central informationspunkt där kunder får högkvalitativ service och hjälp. Ditt primära fokus i samtalen är att vara lyhörd och identifiera symtombeskrivning och hantera detta genom att lämna lämpliga anvisningar. Detta utifrån Evidensias visdom där ”Djurens bästa är alltid huvudfokus!”. Vidare kommer du hantera ny- och ombokning av besök på dess kliniker samt besvara frågor kring bland annat öppettider, klinikens placering och andra praktiska detaljer.

Vi värdesätter personliga egenskaper som skapar trygghet och relation med alla som kontaktar Evidensia. För att lyckas väl i rollen krävs det att du trivs i en serviceinriktad och kommunikativ roll och är lyhörd som person. Du har en förmåga att sätta dig in i mottagarens situation med empati, förståelse och viljan att hjälpa genom högkvalitativ service. Genom detta är du nyfiken, har ett strukturerat arbetssätt och är målinriktad med ambition att skapa goda resultat. Vidare ser vi även att du förstår vikten av ett gott och professionellt beteende på en seriös arbetsplats.

VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har avklarad gymnasieexamen
- Har arbetslivserfarenhet inom service

Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att arbeta med telefon som främsta arbetsverktyg.

Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, 40 h/v
- Arbetstider: 8 h/dag, vilka är förlagda mellan kl. 07:00-19:00, måndag – fredag
- Uppdrag: Initialt 6 mån med ambition till överrekrytering såvida alla parter är nöjda
- Placering: Gärdet

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work, genom löpande urval och urvalstest, och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

INFORMATION OM FÖRETAGET

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2024
  • Ansök senast: 26 november 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024