Kundservicemedarbetare på heltid till Øresundsbron

Kundservicemedarbetare på heltid till Øresundsbron

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av vårt glada gäng som hjälper kunder före och efter sin resa på Øresundsbron? Hos oss får du vara med och bidra till en enastående kundupplevelse!

Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med servicemedvetna kollegor. Du får uppleva ett högt tempo och besvara våra kunders frågor både i telefon och mail.

De vanligaste förekommande frågor som berörs är prisfrågor, fakturor, reklamationer och återbetalningar. Øresundsbrons kunder pratar både svenska, danska och engelska. Det är ett krav att du har en god förståelse för samtliga ovannämnda språk samt är bekväm med att tala engelska.

I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära:

• Fokus på en enastående kundupplevelse
• Hantera inkommande samtal via telefon och besvara mail
• Övriga administrativa arbetsuppgifter, såsom posthantering

Tjänsten som kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid via Adecco och inleds med en gedigen introduktion. Arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag mellan kl. 08-17. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt person.

Om dig
Vi söker dig som är serviceminded och är ute efter ett långsiktigt heltidsarbete. Du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och har du arbetat inom kundtjänst är detta starkt meriterande.

För att lyckas i rollen behöver du ha en god kommunikationsförmåga, ha lätt för att bygga relationer, vara lösningsfokuserad samt anpassningsbar. Då man arbetar i flertal system krävs det att du har god datorvana och att du är snabblärd. För att trivas i rollen behöver du ha en positiv inställning och kunna bidra till god stämning på arbetsplatsen.

Viktigt för tjänsten är:

• Du talar svenska och engelska
• Du har god förståelse för danska

Meriterande för tjänsten är:

• Erfarenhet av kundtjänst (telefonvana)
• Flytande i danska

Om Øresundsbron
Øresundsbro Konsortiet är ett svenskt-danskt företag som ägs till lika delar av den svenska och danska staten. Øresundsbro Konsortiet äger och driver Øresundsbron mellan Danmark och Sverige. Vår vision är en dynamisk Öresundsregion där alla med bil har rabattavtal. Vi är 145 medarbetare som jobbar för att Øresundsbron ska vara den bästa vägen till upplevelser och möjligheter på andra sidan Öresund. Våra medarbetare skapar möjligheter till vår framgång. Vår organisation är präglad av proaktivitet, förändringsvilja och öppenhet. Ett välfungerande samarbete är en förutsättning för att nå våra mål. Och därför är vi på Øresundsbron hjälpsamma brobyggare.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Service, Kundtjänst, Kundtjänstmedarbetare, Kontor, Administration, Malmö, Adecco, Öresundsbron

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2023
  • Ansök senast: 30 augusti 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024