OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Får du energi av mötet med andra människor och gärna tar stöd av digitaliseringens möjligheter för att förenkla och förbättra kunders vardag? Då kan denna tjänst vara något för dig! Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Rambos kundservice hjälper både privatpersoner och företag med frågor och ärenden inom renhållning, återvinning och miljö. Du kommer till stor del vara kundens första kontakt och är därmed en nyckelperson i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Kundservice är ett team på fyra personer och möter Rambos kunder främst genom telefon, mejl och chatt.
Du erbjuds
* Ett roligt och omväxlande arbete i en engagerad och positiv arbetsgrupp
* Arbeta operativt i en nyckelfunktion och därmed skapa synliga resultat
* En god arbetsmiljö och arbetsplats i centrala Lysekil med en fantastisk utsikt över Gullmarsfjorden
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna är av skiftande svårighetsgrad, vilket betyder att du kan förvänta dig att arbeta både med komplexa utmaningar och med enklare rutinärenden. Det är viktigt att du trivs med telefonen och datorn som arbetsverktyg och kan navigera snabbt emellan. Exempel på arbetsuppgifter är:
* Handlägga ärenden samt olika abonnemangsfrågor
* Hantera felanmälningar
* Lägga beställningar
VI SÖKER DIG SOM
* Har arbetat inom serviceyrket tidigare eller har relevant utbildning
* Har obehindrade kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift, eftersom det dagliga arbetet kräver detta
* Har god datorvana
Det är meriterande om du:
* Har arbetat som kundservicemedarbetare tidigare
För att trivas i den här rollen är det viktigt att du har ett prestigelöst sätt och tycker om en varierande vardag.
Som person är du:
* Uthållig
* Serviceinriktad
* Ansvarstagande
* Noggrann
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrig information
* Start: Omgående, gärna senast 1 november
* Omfattning: Heltid, 8-17
* Placering: Lysekil
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Rambo ABs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Varje dag underlättar Rambo vardagen för över 45 000 hushåll, verksamheter och företag i våra fyra ägarkommuner. Rambo AB är ett kommunägt miljöföretag i mellersta Bohuslän inom återvinning och avfallshantering med hushålls- och företagskunder. Rambos uppdrag är att tillgodose ägarkommunernas och dess invånares behov av en ekonomisk och miljömässig långsiktig hållbar resurshushållning och avfallshantering. De står för närhet, enkelhet och förtroende. Rambo ägs av Lysekil, Munkedal, Sotenäs och Tanums kommuner och har idag ca 90 anställda. Mer om Rambos verksamhet finner du här.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231