Kundservicemedarbetare på heltid till spännande kund i Stockholm!

Kundservicemedarbetare på heltid till spännande kund i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Vår kund utvecklar och distribuerar måleriverktyg, kemikalier samt har ett stort sortiment av DIY-artiklar för industri- och byggbranschen. De är länken mellan leverantörer och återförsäljare samt har ett omfattande produkterbjudandet med artiklar från starka varumärken.

Nu söker de en serviceinriktad kundservicemedarbetare med administrativa erfarenheter, som vill jobba i team med härliga kollegor. Tycker du att det låter som ett spännande och rolig roll? Då kan detta jobb vara för dig!

Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning, under provanställningen är man anställd som konsult hos oss på Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Starten är omgående eller så snart som möjligt.

Arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare kommer du att bistå och leverera en enastående och personlig kundupplevelse som tillgodoser behoven hos både nuvarande och framtida konsumenter. Du kommer att vara ansiktet utåt mot deras kunder, men också jobba nära dina kollegor på andra avdelningar.

Du kommer att hantera inkommande samtal från våra återförsäljare, ha hand om konsumentrådgivning för tex pool och textilfärg, ta emot kundorder via telefon och mail samt registrera ordrar i deras system, returadministration och frakthantering samt bokning av frakt. 

Olika administrativa uppgifter kan vara: Kontakt med inköp och marknad för bevakning av speditions- och anskaffningsorder.
Bevaka ordersystemet med felaktiga orders.
Bevaka och rensa ut gamla speditionsorder.
Exporthantering
Reklamationsärenden

Vem söker vi?
Vi söker dig som gillar att ge exemplarisk service och är en problemlösare av rang. Du värdesätter kundrelationer och vill vara ett team med dina kollegor. Du har ett driv och vill bidra till utveckling av avdelningen. Utöver detta ser vi att du flytanden behärskar både svenska och engelska i såväl muntliga som skriftliga kommunikation. 

Rekryteringsprocessen
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Carina Stjernström (carina.stjernstrom@barona.se)

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SE Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juli 2022
  • Ansök senast: 2 september 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024