Kundservicemedarbetare på uppdrag av Svensk Adressändring

Kundservicemedarbetare på uppdrag av Svensk Adressändring

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i sommar? Vi behöver stärka upp ett av våra kundserviceteam ytterligare och söker dig som är en positiv, utåtriktad och engagerad. Barona söker dig som vill utvecklas i en spännande roll där service står i fokus!

Som kundservicemedarbetare i det aktuella teamet kommer du arbeta på uppdrag av Svensk Adressändring. Du kommer arbeta med att erbjuda kunderna service genom inkommande samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. Med tiden kommer du även att arbeta med mejl och chatt som verktyg.

Vi ser att du trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning!  

Bakgrund
Vi söker dig som har har tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och har en god kommunikaitv förmåga. Du har ett genuint intresse  för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar. Du är en ansvarstagande person som är öppen för nya utmaningar och arbetsuppgifter.Vi ser att du är en lagspelare som ser lösningar på problem som uppstår. En förutsättning för att vara framgångrik i rollen är att du kan arbeta i ett högt arbetstempo och kan prata med en kund och ge information samtidigt som du söker upp annan information. Du kommer att arbeta i olika system och behöver därför ha en god datorvana och har lätt för att navigera i nya system. Det är meriterande om du har tidigare erfarenet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem. 

För tjänsten krävs att du: Har en god datorvana och har lätt för att lära dig nya system
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Övrigt
Arbetsomfattning: 40 timmar/vecka
Arbetstider: förlagda mellan 8-18 på vardagar och 8-17 på fredagar
Arbetsperiod: omgående till och med 31 augusti (med chans till förlängning)
Placering: Solna, Falun eller Strömsund

Intervjuer hålls löpande tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona Contact Center
Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. 

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2022
  • Ansök senast: 6 juli 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024