Kundservicemedarbetare på uppdrag av Svensk Adressändring och Citymail

Kundservicemedarbetare på uppdrag av Svensk Adressändring och Citymail

Arbetsbeskrivning

Barona söker nu dig som vill vara med och utvecklas i en spännande roll där service står i fokus! Vi söker dig som är en positiv, utåtriktad och engagerad kundservicemedarbetare till vårt uppdrag för Svensk Adressändring och Citymail.

Som kundservicemedarbetare hos Barona kommer du arbeta för uppdragen Svensk Adressändring och CityMail. För Svensk Adressändring kommer du arbeta med att erbjuda kunderna service genom inkommande samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. CityMail hanterar post och paket för företag runt om Sverige, och din roll kommer vara att hantera inkommande samtal från kunder rörande post och paket frågor.

Vi ser att du trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning!  

Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning
Har en god kommunikativ förmåga
Är en lagspelare och ser lösningar på problem som uppstår
Har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Har god datorvana
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Om bolaget
Barona sitter i fina lokaler i Ulriksfors i Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. 

Arbetsomfattning: 30-40h per vecka och arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-18 och 8-17 på fredagar.

Arbetsperiod: 17 januari och 3 månader framåt, med god chans till förlängning.

Intervjuer hålls löpande tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Linn Ståhl linn.stahl@barona.se eller Sofie Eriksson sofie.eriksson@barona.se.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Liknande jobb


1 november 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024