Kundservicemedarbetare - Partner Service

Kundservicemedarbetare - Partner Service

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att leverera service i världsklass och vill testa dina vingar på Sveriges vassaste tech-bolag? Vi letar efter dig som vill ansluta dig till vårt grymma Partner Service team! Du är ett proffs på att vända varje negativ kundupplevelse till en positiv, och du finns alltid där för våra kunder och partners i vått och torrt. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du gillar när det går undan, ja vi menar verkligen att det går undan! Är du dessutom en fena på att förmedla service i antingen skrift och tal kommer vi nog komma bra överens. Så, är du laddad att slänga dig in och vara med på vår snabba resa? Come join the fun!

Vi söker dig som kan arbeta 50 eller 75 %. På foodora sover vi (nästan) aldrig, och har öppet mellan 07-23:30 alla dagar i veckan året runt. Därför är det viktigt att du kan tänka dig att arbeta dag, kväll, helg samt röda dagar.

VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA

- Besvara frågor och bemöta partners via telefon.
- Arbeta i våra system för chat och mail.
- Vara behjälplig när våra partners (restauranger/ butiker) stöter på problem.


VEM DU ÄR

- Lösningsorienterad - Troligen ser du ett problem som en rolig utmaning att sätta klorna i!
- Serviceinriktad - Älskar du att leverera service i världsklass? I så fall kommer vi nog funka bra ihop!
- Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
- Strukturerad - Givetvis är det även viktigt att du kan arbeta med struktur så att saker inte faller mellan stolarna
- Sist men absolut inte minst kommer du in med stor empati och kan sätta dig in i olika personers situationer och känslor



KVALIFIKATIONER

- Du har en gymnasial utbildning
- God systemvana (vi arbetar i många!)
- Du kan kommunicera på svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Det är även meriterande om du tidigare har arbetat inom kundservice


Startdatum: Oktober/november
Urvalet sker löpande.

FÖRMÅNER

- Friskvårdsbidrag
- Personalrabatt på foodora (wohoo!)
- Tjänstepension, inkl. premiebefrielseförsäkring, samt olycksfall- och livförsäkring
- Benify
- Grymma AW’s och fester (vi alla längtar tills det är möjligt igen)!


Kolla gärna in vår instagram foodorapeople.se under tiden för att se vad som händer just nu. Vem vet, kanske är detta dina framtida kollegor!

VILKA VI ÄR

Vi på foodora är ett gäng matälskare som drivs av att skapa framtidens leveranstjänst, där ödmjukhet, innovation och team work står oss allra närmast om <3. Vi bryter just nu ny mark för vad en leveranstjänst faktiskt är och uppfattas, därför är högt tempo och flexibilitet vardagsmat för oss - varje dag är (på riktigt) inte den andra lik!

Vi på foodora är människor från olika bakgrunder, med olika erfarenheter i bagaget och med vitt skilda synsätt och idéer. Det här ser vi som självklarheter, då vi helt och fullt tror att mångfald bygger grunden till vår kultur och framgång. Vi är stolta att kunna vara en arbetsgivare för människor från alla världens hörn och samtidigt utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD*!

För oss är det också viktigt att snabb tillväxt och framgång inte sker på bekostnad av vårt hållbarhetsarbete. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala, inte bara i Sverige utan i hela vår europeiska verksamhet, och våra mål inför framtiden är högt satta för att bli ledande för hållbarhet inom branschen. Allt från att ta fram fler elfordon i våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform - vi är vill stå för en grön framtid! Vill du vara med? :)

LMD står för Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjat hos oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foodora AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2021
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

Storgatan 33C
Stockholm

Postadress

Storgatan 33C
Stockholm, 11455

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024