Kundservicemedarbetare - se hit!

Arbetsbeskrivning

Om Kundföretaget

Kundföretaget erbjuder en pålitlig och effektiv leveranstjänst som ser till att beställarens online-beställningar når fram till hans eller hennes postlåda på ett smidigt och hållbart sätt. Med en kapacitet att hantera över en miljon paket i månaden samarbetar kundföretaget med ledande aktörer inom svensk e-handel (Adlibris och Lyko är två exempel) såväl som stora internationella företag (Amazon är ett exempel). Kundföretagets tjänst garanterar en problemfri leveransprocess - från beställning till leverans, för både lokala och globala kunder

Miljonbemanning söker på uppdrag av kundföretaget en (1) kundservicemedarbetare som är serviceinriktad, flexibel, kommunikativ och har förmåga att hantera många arbetsuppgifter parallellt samt motiveras av att alltid finna lösningar.

Arbetsuppgifter

Nedan följer dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Handlägga inkommande ärenden - primärt via telefon och mejl.

- Ta kontakt vid behov med distributörer för att lösa frågor om paketleveranser.

- Arbeta analytiskt och vara en viktig del av förbättrings-/utvecklingsarbetet.

- Vara en drivande kraft i att lyfta utmaningar som behövs arbetas med.

Vem är du?

Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och en pålitlig lagspelare. Du är positiv, full av energi och inser vikten av ett gott samarbete. Kundupplevelsen värderas högt, och vi ser därför att erfarenhet av att möta människor och arbeta med service i olika forum. Vidare drivs du av utvecklande arbete och tar dig lätt an utmaningar.

Därtill ser vi gärna att du:

- har erfarenhet av kundbemötande och service.

- finner glädje i att hjälpa andra.

- utstrålar positiv energi och är engagerad.

- har lätt för att sätta dig in i nya system och är snabb på att ta till dig ny information.

- har en god teknisk baskompetens.

- har erfarenhet av att jobba i ärendehanteringssystem som Fresh works, Kundo, Conneectel, Zendesk, Imbox, Puzzel, etcetera.

- är flexibel och kan hoppa in och jobba mer när behovet uppstår.

Övrigt

Detta är ett heltidskonsultuppdrag om sex (6) månader med möjlighet till förlängning för den ambitiösa konsulten. Start är omgående, och arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8 och 17 från kundföretagets ordinarie arbetsplats i Norsborg.

Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på rekrytering@miljonbemanning.se

Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsavdelningen
0840022750
Konsultchef

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Miljonbemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2024
  • Ansök senast: 31 mars 2024

Besöksadress

Rotemannavägen 10, Stockholm
None

Postadress

Rotemannavägen 10
Stockholm, 14557

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024