Kundservicemedarbetare Secondline 1

Kundservicemedarbetare Secondline 1

Arbetsbeskrivning

Bilia satsar på tillväxt och behöver fler engagerade medarbetare. Nu söker vi en ny kollega till vårt härliga Kundserviceteam, gillar du att ge kunden den bästa servicen och att arbeta mot uppsatta mål? Gillar du utmaningar och att jobba med uppsökande kundkontakt? Då är det kanske dig vi söker!  
Varför välja Bilia
Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar.
Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett trivsamt team. Här jobbar du med telefon och dator som arbetsredskap och ger en förstklassig service där kundens förväntningar överträffas! Du kommer bemöta Bilias kunder per telefon via utgående och inkommande samtal, mail och chatt.
 Vad vi önskar av dig
Du har minst gymnasiekompetens och yrkeserfarenhet av daglig kundkontakt, gärna i form av försäljning antingen genom telefon eller i butik.
Du har god datavana och lätt för att lära dig olika system.
Du uttrycker dig obehindrat på både engelska och svenska, i tal och skrift

Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet!
Som person är du utåtriktad och gillar att jobba proaktiv med att uppsöka kundkontakt via telefon. Du har ett positivt sätt att kommunicera på och trivs med kundens behov som en självklar utgångspunkt i ditt arbete.
Du har god datorvana och vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat med försäljning, gärna via telefon eller liknande arbetsuppgifter. Du är strukturerad och ordningsam samtidigt som du trivs med ett högt arbetstempo. Du är flexibel och gillar att variera dina arbetsuppgifter efter där behovet finns. Du har en stark drivkraft att vilja nå uppsatta mål och ta dig an nya utmaningar. Du är även en lagspelare som inte är rädd för att växla upp vid toppar och självklart är du punktlig, har hög arbetsmoral och tar eget ansvar för ditt arbete.
Anställningsform, omfattning och placeringsort
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid i Västerås, med inledande 6 månaders provanställning.
Schemalagd arbetstid vardagar mellan 07.00 – 18.00.
Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Conny Eriksson
010-497 60 01
-

Gunnar Lesaque
08-734 73 09
Eva Huring

Patrik S Widmark
021-17 89 45
Håkan Springfeldt
010-497 32 42
Kenneth Andersson
010-497 44 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BILIA AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2024
  • Ansök senast: 12 augusti 2024

Besöksadress

Enhagsvägen 6
None

Postadress

Enhagsvägen 6
Stockholm, 18740

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024