OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du få chansen att arbeta på ett spännande företag och få möjligheten att hjälpa några av Julas 5 miljoner kunder i Sverige och Norge? På Julas kundservice möter vi dagligen kunder via telefon, mejl och chatt och drivs av en stark företagskultur med siktet ställt på att leverera en bra och effektiv kundupplevelse.
Tveka inte att söka denna möjlighet att få jobba på ett internationellt företag med hjärta och själ i Skara.
Det här gör man på Jula Kundservice
Som Kundservicemedarbetare blir du en av drygt 25 kollegor som sitter i Skara och supporterar våra Svenska och Norska kunder. Kunderna vi hjälper hör främst av sig via telefon, mejl och chatt men det ingår även i vårt uppdrag att besvara våra kunder via Julas Sociala Medier och andra forum där Jula finns närvarande.
I din roll kommer du att hantera frågor gällande e-handel och sortiment samt tekniskt support och medlemsfrågor. På ett serviceinriktat, engagerat och effektivt sätt besvarar du frågor och bidrar till en god kundupplevelse. Ditt arbete utförs mot uppsatta mål och görs i linje med vår kundservicepolicy. Du arbetar dagligen med telefon och dator och växlar snabbt mellan olika program.
Det här du som person, din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som fyllt 18 år, har god datavana och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Vi ser att du är en god kommunikatör som arbetar på ett ansvarsfullt, effektivt och engagerat sätt. Du är en problemlösare som drivs av att hjälpa våra kunder och är nyfiken i ditt lärande då arbetet innebär att ständigt utvecklas och lära sig nya saker.
Det är meriterande om du har erfarenhet från servicerelaterade yrken samt om du har kunskaper eller intresse inom Julas produktsortiment, stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
Bra att veta
Tjänsterna är semestervikariat med varierande sysselsättningsgrad. Semesterperioden är vecka 26 till och med vecka 33 med möjlighet för fortsättning. Utbildningen påbörjas under våren. Placering på Julas huvudkontor i Skara. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.
Så här söker du
Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Vi håller intervjuer löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är den 19 maj 2024.
Vid frågor om tjänsterna, vänligen kontakta Customer Service Teamleader Rune B Johansen, 076-829 82 10 eller rune.brunberg-johansen@jula.se