OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Till kund i Malmö söker vi kundservicemedarbetare. Du kommer ingå i ett större team och arbeta ut mot kund.
Arbetsuppgifterna kommer vara:
* Inkommande samtal: svara och hjälpa kunder med diverse frågor
* Sköta ärendehantering i interna ordersystem
* Administration: fakturering och administrera inkommande ordrar
Arbetet är förlagt i Malmö med klassiska kontorstider. Uppdraget är med start omgående och kommer löpa på minst 3 månader med goda chanser till förlängning och fast anställning.
Personliga egenskaper
Krav:
- Minst ett års vana av telefonen som arbetsverktyg.
- Besitta god samtalsmetodik, med erfarenhet inom kundservice.
- Har arbetat med både inkommande och utgående samtal.
- Erfarenhet av att arbeta i något ärendehantering, CRM och telefonisystem.
- Administrativ erfarenhet (tex registrering av inkommande ordrar och fakturering).
Som person är du strukturerad, serviceinriktad och självgående i ditt arbete.
Meriterande för tjänsten är om du:
- Har erfarenhet av Microrsoft CRM Dynamics, Call Guide och Pipe Drive
- Har jobbat med claims och kundklagomål
Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström