Kundservicemedarbetare sökes i uppdrag mot Telia

Kundservicemedarbetare sökes i uppdrag mot Telia

Arbetsbeskrivning

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Borås där du kommer att representera vår kund Telia.
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.
Snabbfakta
✓ Roll: Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Borås
✓ Omfattning: 100%
✓ Lön: Enligt kollektivavtal + provision
✓ Startdatum: 2023-06-12. Anställningen startar med en utbildning på 7 veckor.
✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Företagshälsovård, Terminalglasögon, Frukost, Massage, lokala rabatter och Förmåner kopplade till Karriärtrappan.
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.
Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.
Initialt erbjuds du en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.
Din profil
Har fyllt 18 år
Har en gymnasieexamen
Kan tala svenska och engelska flytande
Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Stort intresse för teknik
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service och försäljning.
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Ansökan
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Sök via vår hemsida: https://karriar.releasy.se/
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: isak.forsberg@releasy.se
Urvalsprocessen
Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm och Barcelona

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2023
  • Ansök senast: 9 juni 2023

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024