Kundservicemedarbetare sökes omgående

Kundservicemedarbetare sökes omgående

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att tillsammans med dina kollegor har ett huvudansvar för inkommande samtal och vara vår kunds representant utåt. Du kommer att hjälpa till med säljfrämjande åtgärder så som teknisk vägledning, både via telefon och genom ärendehanteringssystemet, Zendesk. Dessutom ingår administrativt säljarbete såsom support till våra säljare i form av orderhantering, offerthantering, avtalshantering med mera.

Om företaget
Vår kund är ett globalt företag som lägger ner stor vikt i välmående hos alla deras anställda och ser till varje individs utveckling och möjligheter. De arbetar för att överträffa deras kunders förväntningar avseende snabbhet och bemötande, genom att ständigt sträva efter att förbättra sin service och leverans till deras kunder. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi tror att du som söker har erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration i en supportliknande roll. Du tycker om att arbeta med service, prata med kunder samt att ha en kontinuerlig dialog med dina kollegor. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt har goda datorkunskaper. Meriterande är om du har arbetat i ett ärendehanteringssystem tidigare, samt erfarenhet av hur industribranschen fungerar.

Har du teknisk erfarenhet från studier eller från yrkeslivet är även detta ett stort plus.

Som person är du driven, nyfiken och ansvarstagande. Du visar på engagemang och kommer gärna med idéer på lösningar. Vidare ser vi att du är organiserad, strukturerad och kan hålla deadlines. Då teamet du kommer ingå i är ett glatt, ambitiös socialt team ser vi att du som söker är en prestigelös lagspelare som uppskattar feedback och kan hjälpa andra. För denna roll läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Låter det som en tjänst för dig? Varmt välkommen in med din ansökan. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin på 076-869 30 58 eller via mejl matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora
tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024